Categories: Без рубрики

Науково-практичні семінари 2020

Семінар «Дитина з порушенням емоційно-вольової та комунікативної сфер: діагностика, корекція, навчання в інклюзивному середовищі»:

Програма:

  1. Проблемна поведінка дитини: причини, функції, методи підтримки позитивної поведінки (2 год.)
  2. Поведінка «особливих» дітей (з аутизмом, гіпреактивністю, астенією, епілепсією, порушенням обробки сенсорної інформації) (4 год.)
  3. Три рівні поведінкового втручання: основний (80-90% дітей), підвищеної уваги (5-10%), спеціальний (1-5%) (1 год.)
  4. Діагностика функції поведінки дитини і відповідні методи роботи з прикладами з практики (5 год.)
  5. Впровадження поведінкового плану у шкільному колективі. Поведінковий контракт з батьками і дітьми (2 год.)

20 серпня 2020 р. Практичний семінар «Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП: від Висновку ІРЦ до реалізації» у м. Павлоград Дніпропетровської обл.

Програма:

  1. Місце ІПР в інклюзивному навчанні дитини з особливими освітніми потребами (0,5 год.)
  2. Інформаційна цінність Висновку ІРЦ для складання Індивідуальної програми розвитку (1 год.)
  3. Міжнародна Класифікація Функціонування. Чи має значення нозологія? (0,5 год.)
  4. Складання ІПР – як узгодити роботу команди (практикум) (3 год.)
  5. Робота фахівців Команди супроводу над реалізацією ІПР: загальне і специфічне (3 год.)

Практичний семінар «Корекційно-розвиткової роботи з дитиною з аутизмом: планування, критерії і умови успішності, моніторинг»

Програма:

  1. Місце ІПР в інклюзивному навчанні дитини з особливими освітніми потребами (0,5 год.)
  2. Інформаційна цінність Висновку ІРЦ для складання Індивідуальної програми розвитку (1 год.)
  3. Міжнародна Класифікація Функціонування. Чи має значення нозологія? (0,5 год.)
  4. Складання ІПР – як узгодити роботу команди (практикум) (3 год.)
  5. Робота фахівців Команди супроводу над реалізацією ІПР: загальне і специфічне (3 год.)

Ведуча семінарів: кандидат психологічних наук, поведінковий аналітик (АВА-терапія), нейропсихолог, старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки ім. М.Ярмаченка НАПН України КОМПАНЕЦЬ Наталія Миколаївна

aerolite

Recent Posts

Практичний семінар для батьків і фахівців щодо інклюзії дошкільників з аутизмом у ЗДО м.Києва

Завдяки фінансовому сприянню Департаменту соціальної політики Київради відбувся семінар "Організація підготовки дітей з аутизмом і…

5 лет ago

Звіт за перше півріччя 2019 року

У першому півріччі 2019 року основна наша робота полягала в діагностичній роботі, корекційно-розвиткових інтенсивах для…

5 лет ago

Книга Н.М.Компанець «Моделювання ІПР для дошкільників із ООП»

Книга КОМПАНЕЦЬ Н.М. «Моделювання ІПР дошкільника з особливими освітніми потребами» - перше видання "Діагностичного маршруту…

6 лет ago

Звіт за 2018 рік

У 2018 року ми працювали з дітьми з аутизмом, ДЦП, відставанням в психомоторному і мовному…

6 лет ago

Діагностичний марафон онлайн

Запорукою ефективної корекції розвитку дитини з особливими освітніми потребами є вчасна діагностика. Згідно досліджень, чим…

6 лет ago

Конференція «Діагностика і корекція СДУГ»

13 жовтня 2018 року відбудеться Міжнародна конференція "Діагностика та корекція гіперактивності з дефіцитом уваги: психолого-педагогічний аспект".…

6 лет ago