«Діагностичний маршрут дошкільника 2.0» розроблено і використовується для:
Дошкільний вік визначальний щодо кількості новоутворень у психіці дитини. Від окремих спонтанних рухів до свідомих. Від освоєння простору до мовлення і мислення. Для дитини з ООП важливо здійснити діагностику актуального рівня розвитку, щоб знати, куди потрібно спрямувати коррекційний процес, і з чим порівнювати майбутні результати.
Попередня редакція книги була видана в 2018 році, має схвалення МОН до використання в роботі з дошкільниками з ООП.
Замовити книгу «Діагностичний маршрут дошкільника 2.0» (і/або інструментарій і послуги щодо підрахунку рівня підтримки та складання ІПР) можна у формі: https://cutt.ly/EVjZGEt
ЯКІ ЗМІНИ ВНЕСЕНО В КНИГУ?
На каналі автора Наталії Миколаївни Компанець розміщено відео, які супроводжують опис Діагностичного маршруту дошкільника.
Версія 2.0 «Діагностичного маршруту» забезпечує:
Заповнивши бланки відповідно віку і слідуючи алгоритму діагностики, можливо обрахувати рівень підтримки в освітньому процесі.
Проект вийшов тривимірний, оскільки:
Дякуємо Наталії Миколаївні Компанець за співробітництво, натхнення, довіру і сподівання, що ця робота буде корисною фахівцям, батькам, а надто — ОСОБЛИВИМ дітям.
Замовити книгу (і/або інструментарій і послуги щодо підрахунку рівня підтримки та складання ІПР) можна у формі: https://cutt.ly/EVjZGEt