Пирамида Вильямса и Шелебергера — это основа развития любого ребенка. Она иллюстрирует, насколько все обучение ребенка, его интеллект, поведение, речь зависит от нижних этажей пирамиды, и особенно от фундамента, нервной системы.
Каждое программное требование при обучении ребенка в условиях инклюзии тоже находит свое место в пирамиде. Не обеспечив развитие ребенка на нижних «этажах» мы не можем требовать формирования навыка, который находится на более высоких «этажах» пирамиды обучения.
Видеоролик о пирамиде обучения на украинском языке из семинара «Аутизм: психолого-педагогическое сопровождение в условиях инклюзивного обучения» теперь доступен на сайте «Центр знаний» ОО «Центр абилитации и коррекции «Солнечная Сова»» (просмотр бесплатный для тех, кто зарегистрирован на сайте):
Семінар "Дитина з порушенням емоційно-вольової та комунікативної сфер: діагностика, корекція, навчання в інклюзивному середовищі": 17-18…
Завдяки фінансовому сприянню Департаменту соціальної політики Київради відбувся семінар "Організація підготовки дітей з аутизмом і…
У першому півріччі 2019 року основна наша робота полягала в діагностичній роботі, корекційно-розвиткових інтенсивах для…
Книга КОМПАНЕЦЬ Н.М. «Моделювання ІПР дошкільника з особливими освітніми потребами» - перше видання "Діагностичного маршруту…
У 2018 року ми працювали з дітьми з аутизмом, ДЦП, відставанням в психомоторному і мовному…
Запорукою ефективної корекції розвитку дитини з особливими освітніми потребами є вчасна діагностика. Згідно досліджень, чим…