Вы находитесь здесь: Главная > Обучение, Проекты > Дитина з проблемною поведінкою: діагностика, корекція, навчання

Дитина з проблемною поведінкою: діагностика, корекція, навчання

ПІДТРИМКА ПОЗИТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ

У Центрі абіліації і корекції «Сонячна Сова» проходиь посійно діючий семінар-практикум щодо роботи з поведінкою дітей в умовах інклюзивного навчання. Найближчий — у м. Нетішин Хмельницької області 15-16 вересня 2018 року.

Учасники зможуть
ДІЗНАТИСЯ:
— про причини ненавчальної поведінки дітей
— про функції проблемної поведінки (для чого вони так себе ведуть)
— що таке поведінковий менеджмент
— які є способи корекції небажаної поведінки в умовах інклюзивного навчання
НАВЧИТИСЯ:
— виявляти функцію проблемної поведінки
— складати поведінковий план класу (групи) як частини ІПР.

Дводенний семінар розкриває наступні теми:

  1. Проблемна поведінка дитини: причини, функції, методи підтримки позитивної поведінки
  2. Поведінка «особливих» дітей (з аутизмом, гіпреактивністю, астенією, епілепсією, порушенням обробки сенсорної інформації)
  3. Впровадження поведінкового плану у шкільному колективі. Поведінковий контракт з батьками і дітьми

Додатковий модуль — «Використання метафоричних асоціативних карт «Таємниці поведінки дітей» для визначення функції поведінки дитини та визначення методу підтримки позитивної поведінки» — 2 години.

На курсі ми розглянемо поведінку дитини як найважчий аспект, який зменшує ефективність навчання і взаємодії дитини в умовах інклюзивного навчання, а також у її спілкуванні з іншими дітьми.
Перед семінарами ми провели дослідження: виявилося, що найбільше трубує батьків, вчителів, психологів така поведінка: гіперактивність, агресія, відмова виконувати навчальні або режимні вимоги.
Ми всі — діти СВОГО дитинства. Коли бабуся казала «Що б не зробити, аби дитина не плакала», або мамі хтось із психологів сказав «Дитина має право на власну думку, треба поважати її відмови, заспокоювати». Але коли дитина вже у школі, або й за пару років до школи, але не хоче вчитися і слухати вимоги — потрібно щось робити.  Адже у цьому випадку небажана поведінка заважає розвитку дитини.
І тут ЗАНАДТО демократичний підхід (скоріше назвемо його потуранням) не дає результату, оскільки якщо в дитини вже є потреба бути в інклюзії, то в неї багато передумов довільної поведінки розвинуті недостатньо.
Отже, семінар призначено тим вчителям, психологам, які втомилися миритися з поганою, «ненавчальною» поведінкою дітей на уроках. Сподіваємося, що семінар буде цікавий і для батьків дітей з особливостями розвитку.
Для кого не підходить семінар:
— для тих, хто вважає, що дитина має право себе вести в умовах інклюзивного навчання так, як сама захоче.
— для тих, хто думає, що подолання поганої поведінки потребує міцного ремінця 🙂
— для тих, кого НЕ приводять у розпач «проблеми поведінки»

Хто проводить семінар: кандидат психологічних наук, поведінковий аналітик (АВА-терапія), нейропсихолог, старший науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України КОМПАНЕЦЬ Наталія Миколаївна

Для докладної інформації скачайте Інформаційний лист

Запис — у формі https://goo.gl/forms/VFE9TRnYxNtYkMB83

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Оставить комментарий