У жовтні 2017 року лабораторія проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України за організації ГО «Центр абілітації і корекції «Сонячна Сова» провела цикл вебінарів ШКОЛИ ІНКЛЮЗІЇ.
Вебінари допоможуть педагогам і батькам побудувати ефективну взаємодію у питаннях забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та в організації інклюзивного середовища навчальних закладів та місцевих громад.
Організація інклюзивного навчання: нормативно-правовий аспект
3.10.2017
|
Вебінар буде на часі для усіх освітян, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, представникам адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів.
Під час вебінару учасники:
- Ознайомляться із законодавством та нормативно-правовими документами, які регулюють запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
- Зможуть почути роз’яснення стосовно останніх змін нормативних положень, спрямованих на організацію навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.
Вебінар побудований на запитаннях педагогів і батьків, тому має максимально практичне спрямування. Відповідає на Ваші запитання Інна Луценко, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти, яка займається вивченням зазначеної теми з 2001 року. |
Інклюзивне навчання: реалізація корекційно-розвиткової складової
17.10.2017
|
У вебінарі — відповіді на численні запитання щодо реалізації корекційно-розвиткової складової під час інклюзивного навчання. Отже:
- на що саме дає «добро» сьогодні нормативно-законодавча база
- які «камені спотикання» реалізації корекційно-розвиткової складової під час інклюзивного навчання;
- хто, коли і як має здійснювати корекційно-розвиткову робту з учнями з особливими освітніми потребами;
- які корекційні заняття будуть доречними під час інклюзивного навчання
- чи є тут специфіка у порівнянні зі спеціальними закладами
Спробуємо розібратися разом з Оксаною Федоренко, кандидатом педагогічних наук, старшим науковим співробітником Інституту спеціальної педагогіки НАПН України |
Підтримка позитивної поведінки дітей умовах інклюзивного навчання
24.10.2017
|
Проблемна поведінка — одне з найбільш болісних питань, які ставлять педагоги під час розмови про інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами. Під час вебінару буде розглянуто питання:
- яка поведінка дітей є проблемною і чому
- поведінка У ДИТИНИ: врахування усіх обставин її виникнення
- що таке больова поведінка
- що таке сенсорно зумовлена поведінка
- «особлива» поведінка «особливих» дітей
- анонс навчального курсу «Підтримка позитивної поведінки дітей в умовах інклюзивного навчання»
Проводить вебінар Наталія Компанець — кадидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інстиуту спеціальної педагогіки НАПН України, поведінковий аналітик, нейропсихолог |
Організаційно-методичні умови діяльності асистента вчителя
31.10.2017
|
Асистент вчителя – нова функціональна одиниця у вітчизняному освітньому просторі. Тому виникає дуже багато запитань щодо практики асистування та організаційних питань, що з цим пов’язані. Під час вебінару Ви дізнаєтеся про роль і функції асистента вчителя,планування роботи та розподіл ролей асистента вчителя та вчителя класу, про ведення документації асистентом вчителя та нормативно-правові положення, які регламентують його діяльність.
На ці та інші запитання відповідає Інна Луценко, кандидат педагогічних наук, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. |