У жовтні 2017 року лабораторія проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України за організації ГО «Центр абілітації і корекції «Сонячна Сова» провела цикл вебінарів ШКОЛИ ІНКЛЮЗІЇ.

Вебінари допоможуть педагогам і батькам побудувати ефективну взаємодію у питаннях забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та в організації інклюзивного середовища навчальних закладів та місцевих громад.

Організація інклюзивного навчання: нормативно-правовий аспект

3.10.2017
Вебінар буде на часі для усіх освітян, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, представникам адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів.

Під час вебінару учасники:

  • Ознайомляться із законодавством та нормативно-правовими документами, які регулюють запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
  • Зможуть почути роз’яснення стосовно останніх змін нормативних положень, спрямованих на організацію навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.

Вебінар побудований на запитаннях педагогів і батьків, тому має максимально практичне спрямування. Відповідає на Ваші запитання Інна Луценко, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти, яка займається вивченням зазначеної теми з 2001 року.

Інклюзивне навчання: реалізація корекційно-розвиткової складової

17.10.2017
У вебінарі — відповіді на численні запитання щодо реалізації корекційно-розвиткової складової під час інклюзивного навчання. Отже:

  • на що саме дає «добро» сьогодні нормативно-законодавча база
  • які «камені спотикання» реалізації корекційно-розвиткової складової під час інклюзивного навчання;
  • хто, коли і як має здійснювати корекційно-розвиткову робту з учнями з особливими освітніми потребами;
  • які корекційні заняття будуть доречними під час інклюзивного навчання
  • чи є тут специфіка у порівнянні зі спеціальними закладами

Спробуємо розібратися разом з Оксаною Федоренко, кандидатом педагогічних наук, старшим науковим співробітником Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

Підтримка позитивної поведінки дітей умовах інклюзивного навчання

24.10.2017
 Проблемна поведінка — одне з найбільш болісних питань, які ставлять педагоги під час розмови про інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами. Під час вебінару буде розглянуто питання:

  • яка поведінка дітей є проблемною і чому
  • поведінка У ДИТИНИ: врахування усіх обставин її виникнення
  • що таке больова поведінка
  • що таке сенсорно зумовлена поведінка
  • «особлива» поведінка «особливих» дітей
  • анонс навчального курсу «Підтримка позитивної поведінки дітей  в умовах інклюзивного навчання»

Проводить вебінар Наталія Компанець — кадидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інстиуту спеціальної педагогіки НАПН України, поведінковий аналітик, нейропсихолог

Організаційно-методичні умови діяльності асистента вчителя

31.10.2017
Асистент вчителя – нова функціональна одиниця у вітчизняному освітньому просторі. Тому виникає дуже багато запитань щодо практики асистування та організаційних питань, що з цим пов’язані. Під час вебінару Ви дізнаєтеся про роль і функції асистента вчителя,планування роботи та розподіл ролей асистента вчителя та вчителя класу, про ведення документації асистентом вчителя та нормативно-правові положення, які регламентують його діяльність.

На ці та інші запитання відповідає Інна Луценко, кандидат педагогічних наук, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

Добавить комментарий

Войти с помощью: 

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.