Цикл вебінарів для освітян. Інклюзивне навчання: теорія і практика

У жовтні 2017 року лабораторія проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України за організації ГО «Центр абілітації і корекції «Сонячна Сова» провела цикл вебінарів ШКОЛИ ІНКЛЮЗІЇ.

Вебінари допоможуть педагогам і батькам побудувати ефективну взаємодію у питаннях забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та в організації інклюзивного середовища навчальних закладів та місцевих громад.

Організація інклюзивного навчання: нормативно-правовий аспект
3.10.2017
Вебінар буде на часі для усіх освітян, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, представникам адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів.

Під час вебінару учасники:

  • Ознайомляться із законодавством та нормативно-правовими документами, які регулюють запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
  • Зможуть почути роз’яснення стосовно останніх змін нормативних положень, спрямованих на організацію навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.

Вебінар побудований на запитаннях педагогів і батьків, тому має максимально практичне спрямування. Відповідає на Ваші запитання Інна Луценко, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти, яка займається вивченням зазначеної теми з 2001 року.

Інклюзивне навчання: реалізація корекційно-розвиткової складової

17.10.2017
У вебінарі — відповіді на численні запитання щодо реалізації корекційно-розвиткової складової під час інклюзивного навчання. Отже:
  • на що саме дає «добро» сьогодні нормативно-законодавча база
  • які «камені спотикання» реалізації корекційно-розвиткової складової під час інклюзивного навчання;
  • хто, коли і як має здійснювати корекційно-розвиткову робту з учнями з особливими освітніми потребами;
  • які корекційні заняття будуть доречними під час інклюзивного навчання
  • чи є тут специфіка у порівнянні зі спеціальними закладами

Спробуємо розібратися разом з Оксаною Федоренко, кандидатом педагогічних наук, старшим науковим співробітником Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

Підтримка позитивної поведінки дітей умовах інклюзивного навчання

24.10.2017
Проблемна поведінка — одне з найбільш болісних питань, які ставлять педагоги під час розмови про інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами. Під час вебінару буде розглянуто питання:
  • яка поведінка дітей є проблемною і чому
  • поведінка У ДИТИНИ: врахування усіх обставин її виникнення
  • що таке больова поведінка
  • що таке сенсорно зумовлена поведінка
  • «особлива» поведінка «особливих» дітей
  • анонс навчального курсу «Підтримка позитивної поведінки дітей  в умовах інклюзивного навчання»

Проводить вебінар Наталія Компанець — кадидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інстиуту спеціальної педагогіки НАПН України, поведінковий аналітик, нейропсихолог

Організаційно-методичні умови діяльності асистента вчителя

31.10.2017
Асистент вчителя – нова функціональна одиниця у вітчизняному освітньому просторі. Тому виникає дуже багато запитань щодо практики асистування та організаційних питань, що з цим пов’язані. Під час вебінару Ви дізнаєтеся про роль і функції асистента вчителя,планування роботи та розподіл ролей асистента вчителя та вчителя класу, про ведення документації асистентом вчителя та нормативно-правові положення, які регламентують його діяльність.

На ці та інші запитання відповідає Інна Луценко, кандидат педагогічних наук, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

aerolite

Share
Published by
aerolite

Recent Posts

Науково-практичні семінари 2020

Семінар "Дитина з порушенням емоційно-вольової та комунікативної сфер: діагностика, корекція, навчання в інклюзивному середовищі": 17-18…

5 лет ago

Практичний семінар для батьків і фахівців щодо інклюзії дошкільників з аутизмом у ЗДО м.Києва

Завдяки фінансовому сприянню Департаменту соціальної політики Київради відбувся семінар "Організація підготовки дітей з аутизмом і…

5 лет ago

Звіт за перше півріччя 2019 року

У першому півріччі 2019 року основна наша робота полягала в діагностичній роботі, корекційно-розвиткових інтенсивах для…

5 лет ago

Книга Н.М.Компанець «Моделювання ІПР для дошкільників із ООП»

Книга КОМПАНЕЦЬ Н.М. «Моделювання ІПР дошкільника з особливими освітніми потребами» - перше видання "Діагностичного маршруту…

6 лет ago

Звіт за 2018 рік

У 2018 року ми працювали з дітьми з аутизмом, ДЦП, відставанням в психомоторному і мовному…

6 лет ago

Діагностичний марафон онлайн

Запорукою ефективної корекції розвитку дитини з особливими освітніми потребами є вчасна діагностика. Згідно досліджень, чим…

6 лет ago