Діти з аутизмом настільки різні, що навіть є вислів «Якщо Ви бачили одну дитину з аутизмом Ви бачили ОДНУ дитини з аутизмом«. Але будь-якій дитині з аутизмом потрібна корекційнорозвиваюча допомога.

У нас в Центрі абілітації і корекції «Сонячна Сова» ми проводимо Діагностику аутизму та Інтенсивний курс комплексної допомоги при аутизмі (інтенсив).

Інтенсив розроблений для дітей ДО ЧОТИРЬОХ РОКІВ і їх сімей. Якщо Вам важко знайти фахівця в своєму місті, або Ви тільки недавно дізналися, що у Вашої дитини аутизм, тоді цей курс — для Вас.

Телефони для запису:

Ті, хто хотів би прочитати, що наш «інтенсивний курс комплексної допомоги у разі аутизму» за два тижні позбавить Вашого від ознак аутизму, скоріше за все, розчаруються. Подолання аутизму — тривала і копітка робота. Ми пропонуємо комплексну корекцію аутизму з точки зору системного підходу: це не просто «зміна поганої поведінки», не просто «запуск мовлення», а допомога батькам у розумінні дитини, організації розвиваючого простору навколо дитини вдома, допомога в корекції нейропсихологічних параметрів, які і визначають «дивацтва» сенсорної системи, сприйняття світу, емоційно-вольових проблем.

Интенсивный курс комплексной коррекции аутизма

Для того, щоб корекція аутизму на інтенсиві проходила ефективно, потрібно спочатку зрозуміти:

Ефективність роботи з дитиною залежить від багатьох факторів. Перш за все — від того, НАСКІЛЬКИ будуть наполегливі і кваліфіковані фахівці і батьки. І ще — НАСКІЛЬКИ наполегливою буде дитина в опорі до занять. Як видно з малюнка, обов’язково проводяться діагностичні заняття з дитиною для складання Індивідуальної програми розвитку навичок і корекції поведінки (мінімум — 2 заняття). Оптимальний час для інтенсивного курсу комплексної допомоги у разі аутизму — 2 тижні. Це 10 днів занять по 2 години, в які входять 10 коментованих занять АВА-терапії. Це означає, що з дитиною будуть проводити заняття, а батьки повинні навчитися, ЯК вони будуть працювати з дитиною, коли повернуться додому. Самі заняття проходять у форматі «сесій». Це виконання дитиною завдань з перервами для гри з  іграшками, які сподобалися (дитинство ж ніхто не відміняв!). Головне наше завдання на заняттях — це формування навичок, «навчання без помилок», надання дозованої допомоги, організація самостійного виконання завдань. Крім таких занять будуть:

Практика показала, що найбільш дієво корекція проходить, коли з’єднуються зусилля відразу декількох фахівців: спеціального психолога, корекційного педагога, остеопата, реабілітолога. Саме мультидисциплінарна команда, поєднуючи воєдино зусилля з батьківською турботою і любов’ю створює умови для успішного входження дитини з розладами аутистичного спектра в соціум. Тому ми намагаємося тримати зв’язок з усіма фахівцями, які працюють з дитиною. На наступній таблиці результат нашого інтенсиву: червоним кольором — не виконує (низький результат при дослідженні), жовтий — виконує за допомогою або несистематично, зелений — виконує самостійно в умовах структурованого заняття.

Как выбирать коррекционный метод