Семінар «Дитина з порушенням емоційно-вольової та комунікативної сфер: діагностика, корекція, навчання в інклюзивному середовищі»:
- 17-18 серпня 2020 року у м.Чернівці. Запис у формі
https://forms.gle/rYvZMpQ1Qo14ZVrx9 - 11-12 серпня 2020 року у м.Одеса. Запис у формі https://forms.gle/eCELNF1bFkxHniKn9
Програма:
- Проблемна поведінка дитини: причини, функції, методи підтримки позитивної поведінки (2 год.)
- Поведінка «особливих» дітей (з аутизмом, гіпреактивністю, астенією, епілепсією, порушенням обробки сенсорної інформації) (4 год.)
- Три рівні поведінкового втручання: основний (80-90% дітей), підвищеної уваги (5-10%), спеціальний (1-5%) (1 год.)
- Діагностика функції поведінки дитини і відповідні методи роботи з прикладами з практики (5 год.)
- Впровадження поведінкового плану у шкільному колективі. Поведінковий контракт з батьками і дітьми (2 год.)
20 серпня 2020 р. Практичний семінар «Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП: від Висновку ІРЦ до реалізації» у м. Павлоград Дніпропетровської обл.
Програма:
- Місце ІПР в інклюзивному навчанні дитини з особливими освітніми потребами (0,5 год.)
- Інформаційна цінність Висновку ІРЦ для складання Індивідуальної програми розвитку (1 год.)
- Міжнародна Класифікація Функціонування. Чи має значення нозологія? (0,5 год.)
- Складання ІПР – як узгодити роботу команди (практикум) (3 год.)
- Робота фахівців Команди супроводу над реалізацією ІПР: загальне і специфічне (3 год.)
Практичний семінар «Корекційно-розвиткової роботи з дитиною з аутизмом: планування, критерії і умови успішності, моніторинг»
- 11 березня 2020 року у м.Київ. Запис у формі
https://clc.to/5zwliw - 29 квітня 2020 року у м.Одеса. Запис у формі
https://clc.to/FdbHrw
Програма:
- Місце ІПР в інклюзивному навчанні дитини з особливими освітніми потребами (0,5 год.)
- Інформаційна цінність Висновку ІРЦ для складання Індивідуальної програми розвитку (1 год.)
- Міжнародна Класифікація Функціонування. Чи має значення нозологія? (0,5 год.)
- Складання ІПР – як узгодити роботу команди (практикум) (3 год.)
- Робота фахівців Команди супроводу над реалізацією ІПР: загальне і специфічне (3 год.)
Ведуча семінарів: кандидат психологічних наук, поведінковий аналітик (АВА-терапія), нейропсихолог, старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки ім. М.Ярмаченка НАПН України КОМПАНЕЦЬ Наталія Миколаївна