Серед усіх методів корекції ABA-терапія (прикладний аналіз поведінки) вважається науково доведеним методом. Це означає, що саме у АВА-терапії особлива увага приділяється діагностиці навичок, правильній постановці цілей і визначено спосіб навчання дитини з аутизмом. Саме в ABA-терапії найбільша ймовірність, що дитина якнайшвидше набуде навички і закріпить знання. Величезне значення АВА-терапія набуває тоді, коли у дитини відсутня «навчальна поведінка». Саме цей метод допоможе організувати дитину і внести спокій у родину і на заняття з іншими фахівцями

ABA-терапия - эффективный метод формирования учебного поведения у детей с аутизмом и другими нарушениями развития

Гарантія ефективності будь-якого методу можна перевіряти, запитавши у фахівця, ЗА ЯКИЙ ЧАС можна буде зрозуміти, що дитина просувається вперед. Я можу сказати точно: те, чого домагається досвідчений фахівець АВА-терапії за два тижні нашого інтенсиву — іншими методами можна домагатися роками.

Що ж таке ABA-терапія?

Поведінкова терапія для дітей з розладами аутистичного спектра за програмою ABA побудована на тому, що будь-яка поведінка людини (в тому числі гра, співпраця з іншою людиною, мова, виконання фізкультурних вправ або навчальних дій, істерика, погані звички) мають певны причини (події, що передують), і тягне за собою певні наслідки. Керуючи попередніми подіями і наслідками можна навчати дитину поведінці (поведінковий менеджмент)

Як проходять заняття з АВА-терапії?

Перш за все потрібно сказати, що ABA-терапія як заняття в кабінеті — лише складова частина роботи з дитиною. Набагато більше роботи ведуть батьки вдома. Якщо Ви налаштовані віддати дитину в руки фахівця і потім отримати результат (бухгалтерський підхід до корекції розвитку) — тоді Вам краще знайти іншого фахівця і оплачувати йому до 40 годин АВА-терапії (як в Ізраїлі).

У кабінеті неможливо відтворити кожну ситуацію домашніх умов. Тому головна наша робота — це навчити батьків робити так, як ми робимо на заняттях, і застосовувати отримані знання і вміння вдома ПОСТІЙНО. Тому на навчання ми беремо дітей, батьки яких НАЛАШТОВАНІ ЗАЙМАТИСЯ вдома! Навіть правильніше — не беремо дітей, а беремо БАТЬКІВ! Виняток — якщо Ви займаєтеся з дитиною не самі — тоді ми приймаємо на навчання Вашого педагога (у крайньому випадку).

На консультації Наталії Компанець — кандидата психологічних наук, дитячого спеціального психолога, корекційного педагога, нейропсихолога, фахівця з поведінкового аналізу можна: