Вы находитесь здесь: Главная > Без рубрики > Науково-практичні семінари 2020

Науково-практичні семінари 2020

Семінар «Дитина з порушенням емоційно-вольової та комунікативної сфер: діагностика, корекція, навчання в інклюзивному середовищі»:

Програма:

  1. Проблемна поведінка дитини: причини, функції, методи підтримки позитивної поведінки (2 год.)
  2. Поведінка «особливих» дітей (з аутизмом, гіпреактивністю, астенією, епілепсією, порушенням обробки сенсорної інформації) (4 год.)
  3. Три рівні поведінкового втручання: основний (80-90% дітей), підвищеної уваги (5-10%), спеціальний (1-5%) (1 год.)
  4. Діагностика функції поведінки дитини і відповідні методи роботи з прикладами з практики (5 год.)
  5. Впровадження поведінкового плану у шкільному колективі. Поведінковий контракт з батьками і дітьми (2 год.)

7 квітня 2020 р. Практичний семінар «Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП: від Висновку ІРЦ до реалізації» у м. Павлоград Дніпропетровської обл.

Програма:

  1. Місце ІПР в інклюзивному навчанні дитини з особливими освітніми потребами (0,5 год.)
  2. Інформаційна цінність Висновку ІРЦ для складання Індивідуальної програми розвитку (1 год.)
  3. Міжнародна Класифікація Функціонування. Чи має значення нозологія? (0,5 год.)
  4. Складання ІПР – як узгодити роботу команди (практикум) (3 год.)
  5. Робота фахівців Команди супроводу над реалізацією ІПР: загальне і специфічне (3 год.)

Практичний семінар «Корекційно-розвиткової роботи з дитиною з аутизмом: планування, критерії і умови успішності, моніторинг»

Програма:

  1. Місце ІПР в інклюзивному навчанні дитини з особливими освітніми потребами (0,5 год.)
  2. Інформаційна цінність Висновку ІРЦ для складання Індивідуальної програми розвитку (1 год.)
  3. Міжнародна Класифікація Функціонування. Чи має значення нозологія? (0,5 год.)
  4. Складання ІПР – як узгодити роботу команди (практикум) (3 год.)
  5. Робота фахівців Команди супроводу над реалізацією ІПР: загальне і специфічне (3 год.)

Ведуча семінарів: кандидат психологічних наук, поведінковий аналітик (АВА-терапія), нейропсихолог, старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки ім. М.Ярмаченка НАПН України КОМПАНЕЦЬ Наталія Миколаївна

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Оставить комментарий