Вы находитесь здесь: Главная > Центр знаний > Цикл вебінарів для освітян. Інклюзивне навчання: теорія і практика

Цикл вебінарів для освітян. Інклюзивне навчання: теорія і практика

У жовтні 2017 року лабораторія проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України за організації ГО «Центр абілітації і корекції «Сонячна Сова» провела цикл вебінарів ШКОЛИ ІНКЛЮЗІЇ.

Вебінари допоможуть педагогам і батькам побудувати ефективну взаємодію у питаннях забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та в організації інклюзивного середовища навчальних закладів та місцевих громад.

Організація інклюзивного навчання: нормативно-правовий аспект

3.10.2017
Вебінар буде на часі для усіх освітян, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, представникам адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів.

Під час вебінару учасники:

  • Ознайомляться із законодавством та нормативно-правовими документами, які регулюють запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
  • Зможуть почути роз’яснення стосовно останніх змін нормативних положень, спрямованих на організацію навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.

Вебінар побудований на запитаннях педагогів і батьків, тому має максимально практичне спрямування. Відповідає на Ваші запитання Інна Луценко, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти, яка займається вивченням зазначеної теми з 2001 року.

Інклюзивне навчання: реалізація корекційно-розвиткової складової

17.10.2017
У вебінарі — відповіді на численні запитання щодо реалізації корекційно-розвиткової складової під час інклюзивного навчання. Отже:

  • на що саме дає «добро» сьогодні нормативно-законодавча база
  • які «камені спотикання» реалізації корекційно-розвиткової складової під час інклюзивного навчання;
  • хто, коли і як має здійснювати корекційно-розвиткову робту з учнями з особливими освітніми потребами;
  • які корекційні заняття будуть доречними під час інклюзивного навчання
  • чи є тут специфіка у порівнянні зі спеціальними закладами

Спробуємо розібратися разом з Оксаною Федоренко, кандидатом педагогічних наук, старшим науковим співробітником Інституту спеціальної педагогіки НАПН України

Підтримка позитивної поведінки дітей умовах інклюзивного навчання

24.10.2017
 Проблемна поведінка — одне з найбільш болісних питань, які ставлять педагоги під час розмови про інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами. Під час вебінару буде розглянуто питання:

  • яка поведінка дітей є проблемною і чому
  • поведінка У ДИТИНИ: врахування усіх обставин її виникнення
  • що таке больова поведінка
  • що таке сенсорно зумовлена поведінка
  • «особлива» поведінка «особливих» дітей
  • анонс навчального курсу «Підтримка позитивної поведінки дітей  в умовах інклюзивного навчання»

Проводить вебінар Наталія Компанець — кадидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інстиуту спеціальної педагогіки НАПН України, поведінковий аналітик, нейропсихолог

Організаційно-методичні умови діяльності асистента вчителя

31.10.2017
Асистент вчителя – нова функціональна одиниця у вітчизняному освітньому просторі. Тому виникає дуже багато запитань щодо практики асистування та організаційних питань, що з цим пов’язані. Під час вебінару Ви дізнаєтеся про роль і функції асистента вчителя,планування роботи та розподіл ролей асистента вчителя та вчителя класу, про ведення документації асистентом вчителя та нормативно-правові положення, які регламентують його діяльність.

На ці та інші запитання відповідає Інна Луценко, кандидат педагогічних наук, науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Оставить комментарий